Răspunsuri

2014-10-15T23:10:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
  Hidrogenul              se prescurteaza H
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T23:10:48+03:00
Hidrogen atomic : H ; Hidrogen molecular : H2