Răspunsuri

2014-02-24T19:42:47+02:00
Spunei slujba care ti-ar placea si ce crezi e populara ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T19:59:37+02:00
Vorbesti despre jobul care vrei sa il ai in viitor, si daca jobul e popular.
IDEE: In the future i want to be Teacher. I like kids.
In the future i want to be translator, i like English and other languages
In the future i want to be Informatician, i like to work on the computer
 etc

1 5 1