Răspunsuri

2014-10-15T22:41:28+03:00
Pestii au inotatoare pentru ai ajuta sa se deplaseze in apa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T22:41:30+03:00
Innotatoarele faciliteaza deplasarea mamiferelor acvatice in apa duuh
mersi dar as vrea cit mai multe idei:3
Membrana interdigitala de care dispun innotatoarele pestilor, si care nu sunt prezente la mamifere, contribuie la forma hidrodinamica a pestilor. Mai mult de atat n.am ce sa.ti zic :-)