Răspunsuri

2014-10-15T22:32:28+03:00
   ACEASTA este capitala Romei
Ai tradus gresit .Corect este : Este capitala Roma
Roma e capitală. ..deci..
@LucianaIuciana ai dreptate
E întrebare capcană...chiar și în engleză...
Tradus corect e: este Roma capitala?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T22:32:36+03:00
Este capitala Roma. ;)
Roma nu are capitala..Ea e capitala Italiei...
Cica " Capitala Romei" =)))))) Roma e capitala x_X Ai de capu meu
:)))))
da
E grele roamna :'(