Descrieti un mediu urban ca presupus loc de intilnire cu fiinta draga.textul se va incheea cu fraza,,in acest loc,cuprins de vraja visului,te asteptam savii"
VA ROG MACAR CITEVA IDEI

2
nu cu iubit
lunga? scurta?
lunga
daca mai gasesti ceva ?
In cele mai frumoase vise ne plimbam la nesfarsit pe aleile presarate cu beculete care mai de care mai stralucitoare
plimbarile pe Sena reprezentau perfectiunea intregii intalniri ....

Răspunsuri

2014-10-15T22:32:17+03:00
Locul perfect pentru o intilnire cu persoana iubita poate fi acoperisul unui bloc. In centrul acestei inghesuieli,nebunii,dragostea devine un " git de aer" . Asa poti incepe :))
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T22:34:42+03:00
Parisul... despre care am auzit ca este cel mai romantic oras din lume
In toate visele-mi erai negresit
in fiecare seara instelata , acelasi loc, aceeasi ora, locul in care ne-am intalnit prima data 
orasul nu avea nici un farmec fara tine 
Si incheierea ta

Ai cerut cateva idei! Sper sa te ajute sa construiesti o cumpunere solida! :*


2 5 2