Răspunsuri

2014-10-15T22:23:54+03:00
Daca tot nu reusesti sa rezolvi problema spunei d-nei tale profesoare
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T22:40:41+03:00
T1=600s
t2=900s
t=d/v- formula de baza 
t1=d/v1 ; d-constanta, v1= v2+v3; v1- viteza salupei si a curntului; v2- viteza salupei;v3-viteza curentului
t1=d/v2+v3
t2=d/v2-v3
d-constant putem sa egalam urmatoarele egalitati: 1.d=600(v2+v3)
                                                                          2. d= 900(v2-v3) de aici rezulta ca  :  600(v2+v3)=900(v2-v3) =>  600v2+600v3=900v2-900v3 => 300v2=1500v3=>v2=500v3, imocuim in lok de 'v2' skriem '500v3' mai departe exprimi v2 prin 500v3 , succes

2 5 2