Cine mă ajuta la limba română.Indentifica cuvintele care conțin conversiune din textul dat.

Începuturile mele stau sub semnul unei fabuloase absențe a cuvântului.Urmele acelei tăceri inițiale le caut însă în zadar. Despre neobișnuita înființare a graiului meu avea să primesc o înșirare de știri numai târziu de la frații mei mai răsăriți. Aflai atunci că in cei dintâi ani copilariei mele cuvantul meu nu era- cuvant. Cuvantul meu nu semana cu nimic. Nici macar cu o stangace dibuire pe la marginile sunetului cu atat mai putin cu o prefigurare a unei rostiri articulate.

2

Răspunsuri

2014-10-15T22:18:04+03:00
Cuvantul nu spune cine esti ci spune doar etichetele oamenilor care sunt incompetinti
Care sunt functile sintactice, ale cuvintelor, din propozitia:"Cand ne-a intalnit, ne-a povestit  mult despre calatoria sa si noi ne-am dus unde spusese el ca este atat de bine"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T22:21:36+03:00
Fabuluase absente.neobisnuita infiintare.stangace dibuire
1 5 1