Răspunsuri

2014-02-24T19:13:55+02:00
Cer metalic, soare arzator, cer limpede, apa ca oglinda, sunet asurzitor, suflet curat, codri de arama, padurea de argint
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T19:17:26+02:00
Vasile Alecsandri, Miezul Iernii " veciniice faclii" "ger amar, cumplit" "zapada cristalina" "fumuri albe " "farul tainic"
multumesc mult,mult
Cu placere! Imi pare bine ca te-am putut ajuta.