Răspunsuri

2014-10-15T21:45:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sensul figurat adica cel care poti construi figuri de stil .
 ,,fluturele ca un mozaic de culori,,
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T21:47:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
De cand este indragostita simte numai fluturi in stomac.
Ai in capul ala numai fluturi !
Sunt la fel de usoara, ca un fluture.