Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T21:28:47+03:00
Din eul liric fac parte totalitatea operelor literare in care predomina subiectivitatea,exprimarea directa a sinelui
Se realizeaza muzicalitatea limbajului prin elemente de prozodie dar si prin figuri de stil.
Eul liric isi exprima starile,emotiile,gandurile fata de fenomenele lumii exterioare,dar si fata de morfologiile proprii.
Marcile eului liric sunt:pronume,adjective pronominlale,interjectii afective,atat persoana 1 cat si a 2a.Eul liric poate aparea in diferite ipostaze:-indragostitul-revoltatul-ganditorul-contemplatorul-cautatorul unui ideal.Eul liric isi face simtita prezenta in text prin marci lexico-gramaticale ca:-pronumele si adjectivele pronominale la persoana 1-sau verbe la pers 1Predomina atat monologul liric cat si descrierea.

-daca verbele si pronumele sunt la pers 1, avem parte de un lirism confesiv (confesiune lirica),daca verbele, pronumele,sunt la pers a 11-a, avem parte de un lirism adresativ                 Sper ca te-am ajutat!
2 4 2
2014-10-15T21:29:03+03:00
Vocea autorului,opere literare ex primate in direct,trairi, starii, ipostaze,ex primate cu multa pregnanta metaforica