Răspunsuri

2014-10-15T21:22:11+03:00

etern, editare, elementar, enumeratie, exclus, empatie. energie,  ereditar, excalamtie, enigma.
Elefant, elicopter, elice,emoții exista,
elan,edera,elev, etern, examen
Extraordinar,excelent,etaj,epitet,exercitii,echipa
Economie,eclipsa,etapa,extrem,extern,executor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T21:24:56+03:00
Everest, evident, enervant, epidemie, epitet, energie, elefant , estetic , energetic , elocvent , explicatie , expirat , exterior , extenuat , escroc , episod, eroare, emitere , erou , eruptie, escalada, elastic , elan , egal, emisiune, emotie , educat, efort, eficace, economie, ecou, ecuatie.
3 2 3