Răspunsuri

2014-10-15T21:17:45+03:00
 Local cu ospătărie unde se pot adăposti peste noapte drumeții (cu caii și căruțele lor)
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T21:24:14+03:00
Este un local , o cladire , unde se intalnesc diversi oameni ( de obicei calatori )  mananca , dorm ( isi reincarca bateriile pentru restul calatoriei ) , mai povestesc cu alti drumeti despre peripetiile lor ,  in evul mediu socializau cu femeile ( ca un fel de facebook ..... oarecum ..... nu chiat ) .
       in concluzie hanul este un popas pentru trecatori .
sper ca te ajuta
stiai ca selectand cel mai bun raspuns pentru o intrebare primesti 25 % din punctajul pe care l-ai acordat intrebarii - face brainly cinste - recuperezi chiar multe puncte!