Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T21:07:58+03:00
BRUMA ARGINTIE(ARGINT =SUF. IE)

te rog frumos mai dami un exemplu
podoaba zdrentuita( zdreanta +suf.ita)
ce inseamna podoaba zdrentuita
este un epitet. cu podoaba zdrentuita tremura pa camp porumbul.(octavian Goga in poezia Toamna)
multumesc
2014-10-15T21:17:19+03:00
Soarele Auriu (aur+suf. iu)
Frumoasul copilas (copil+ suf. as)
5 4 5