Răspunsuri

2014-10-15T21:09:53+03:00
Mickey si Miney mouse:
Jane Eyre si St. John:
Scartlet O'hara si gemenii Tarleton:
Donald si Dayse Duck:
Sper ca te-am ajutat♥

13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T21:11:54+03:00
Literatura: Slavici - Eminescu, Toparceanu-Sadoveanu, Cezar Ivanescu-Marin Preda
istorie: Ahile si Patrocle, 
desene animate: Lolek si Bolek, 
filme: Stan si Bran , Sherlok Holmes si Dr. Watson, 
Biblie: David si Ionatan, Pavel si Timotei, 

18 4 18