Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:57:36+03:00
Spatar: parsoana care era insarcinata cu purtarea spadei sau a buzduganului domnitorului.
postelnic:persoana care se ocupa de audientele si de programul zilnic al domnitorului(secretar).
Spatar cu virgulita deasupra primului a? ca si ''spatar pentru scaun'' sau spatar fara virgulita?
2014-10-15T21:05:02+03:00
Plăieș= ostași ce păzeau granița 
bei= guvernatorul unei oștiri
sobor= adunare, întrunire sau slujba religioasa oficiata de un mare numar de preoti
2 5 2