Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T21:01:48+03:00
Fulgerul
Poate fi considerat ca fiind o joaca a norilor, acestia aruncand asupra pamantului numeroare "raze". Un joc ce apare atunci cand se intalnescu doi sau mai multi nori, asfel fenomenul este considerat "electrica naturii".
( comentariul este unul N.S 
mai mult atrage a fantezie)
2014-10-15T21:08:57+03:00
Frumusetea si puritatea fulgilor este cu neputinta de descris...dar prin simplul cuvant "minune"acest fenomen devine un gram de perfectiune in infinitatea de defecte ale lumii patata de noi oamenii...