Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T21:11:11+03:00
Temporar u mai dam niciun test! Mama ce inseamna tempolar? Aceast obiect imi arata familiar! Noi avem consiliu familial! El imi tine companie! In scoala este o campanie numita ,,lumea eco''
2 5 2
2014-10-15T21:11:17+03:00
Temporar: Tatuajul lui Andrei este temporar.
Temporal: Ionel s.a lovit la temporal.
Familiar: Baiatul acela mi se pare familiar.
Familial:Suntem in cadrul familial la cina de diseara.
Companie: Catelul meu imi este o companie foarte placuta.
campanie: Se organizeaza o campanie electorala luna viitoare.
1 5 1