Răspunsuri

2014-10-15T20:52:51+03:00
Pt ca sunt egoisti deci se gandesc doar la propria lor persoana.
Multumesc pentru raspuns pt ca mie mi sa intamplat asta
Cum te cheama
Baiatul esti frumusel cum te numesti
:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:53:28+03:00
Deoarece ei nu isi gasesc perechea asa cum o fac altii
Cristi de ce nu mai scri
:))
Stai ca pun si eu poza cu mine
Pai o pui odata
Cristi