Cine ma ajuta la romana la un exercitiu.

Indentificați cuvintele obținute prin derivare, compunere și conversiune din textul dat:

Căutam in copilărie marginile ploii.
Dar întotdeauna ploia-nceta înainte
De a-i descoperi hotarul
Și reîncepea înainte
De a ști până unde-i seninul.
Ana Blandiana-Hotarul

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:51:37+03:00
Copilarie (drivare)
intotdeauna(compunere prin contopire)
reincepea(derivare cu prefix).
9 4 9
2014-10-15T20:53:19+03:00
 am asa treb sa fie copilarie (drivare)
intotdeauna(compunere prin contopire)
reincepea(derivare cu prefix)

2 5 2