Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:52:20+03:00
Copilaros,ulucuta,cosulet,strugurasi.
2014-10-15T20:52:59+03:00
Arie-florarie;                                                                                                         i-copilasi;                                                                                                           ul- frumosul;Doar acestea imi vin in minte acum sper sa te ajute.      
pai nu trebuie de la cuvintele date?
pai trebuia sa dam cate un derivat cu sufixele de cuvintele acelea , daca stii ce inseamna sufix bne daca nu iarasi bne :))
stiu ce inseamna sufix numai ca nu am inteles bine intrebarea.am omorat pe cineva daca am vrut sa ma lamuresc?acest site este facut si pentru explicatii nu numai pentru raspunsuri.