Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:50:51+03:00
Epitetul este o figura de stil forma-ta dintr-un substantiv+adjectiv,iar metafora este o comparatie ascunsa care simbolizeaza ceva))
2 5 2
2014-10-15T20:52:28+03:00
Metafora este o figură de stil prin care se trece de la sensul obișnuit al unui cuvânt la alt sens, prin intermediul unei comparații subînțelese. 
ex. noaptea acoperisurile incep sa umble 
Comentariul a fost şters
Epitetul este o figura de stil))subst....+adj.... de ex: copac frumos...e clar?