Raspundeti-mi si mie urgent la urmatoarea intrebare:
Identificati in versurile de mai jos termenii comparati:
Frunzele-i cad,zbor in aer si de crengi se dezlipesc
Ca frumoasele iluzii dintr-un suflet omenesc;

Din tuspatru parti a lumei se ridica-nalt pe ceruri,
Ca balauri din poveste,nouri negri plini de geruri.

2

Răspunsuri

2014-10-15T20:49:38+03:00
"ca frumoasele iluzii"
"ca balauri din poveste"
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:50:10+03:00
Frunzele cad...ca frumoasele iluzii.
nouri negrii...ca balauri din poveste
15 4 15