Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:44:47+03:00
Parcul, plin de verdeata si miresme de vara ne-a facut cunostinta. Eram 2 nepriceputi care au cunoscut abia atunci ce inseamna cu adevarat dragostea. Parcul e locul perfect pentru o intilnire, o banca serveste drept loc romantic de stat, copacii tin umbra si mireasma romantica a florilor persista in aer indragostindu-ne din nou. Pasarile sunt ca niste muzicieni, cinta serenade pentru noi. In iarba verde de matase vom alerga ca niste copii si spre seara ne vom minuna de apusul soarelui rosu de foc si de cerul albastru de azur. In acest loc cuprins de vraja visului,te asteptam sa vii"

2014-10-15T20:45:25+03:00
Nu stiu daca zic bine da ma gandesc la parc ?
 

1 3 1