1." alcătuiește o propoziție în care unul dintre aceste adverbe sa fie folosit cu valoare substantivală
->" Ziua ninge , noaptea ninge , dimineața ninge iară !
Cu o zale argintie se îmbracă mandra tara !
[...] "
2. Transcrie , din al doilea vers , un adjectiv Care în alt context poate avea o alta valoare morfologica ( poezia este mai sus )
3. Indica valoarea morfologica pe care o are o poate avea în alt context adjectivul palid din versul " ... Soarele rotund și palid se prevede printre nori "
Mă poate ajuta cineva ?
Mulțumesc ! :3

2

Răspunsuri

2014-10-15T20:42:39+03:00
1.Astept ziua in care ne vom vedea
2.mandra
3.Becul lumina palid
palid=adverb de mod
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:47:29+03:00
Ziua este frumoasa. (subst).
Mandra mea e jucausa. ( subst. in versul poeziei e adj.).
ex 3 nu am inteles cerinta
4 4 4