Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:46:33+03:00
O iluzie despre faptul ca nu am scris corect textul ma speriat.
Am facut o aluzie la faptul ca imi place de acel baiat. 
Am prevenit o cearta dintre 2 baieti.
Ce oroare, bunica e pe pat de moarte!
E doar o eroare de calculator dar raspunsul totusi era corect.
Prima propozitie a unui text se scrie din alineat.
E un aliniat nou in viata mea.
Exercitiul dat a fost oral.
Ce teme avem pe miine, nu m-am uitat la orar?
2014-10-15T20:53:47+03:00
Băiatul are o iluzie optica . Ea face aluzie la ziua de ieri. El a prevenit accidentul . Mariana provine dintr-o familie înstărită . S-a comis o oroare de neuitat. Eroarea data de calculator a fost din sistem. La dictarea clasei am pierdut 2 puncte din cauza alineatelor. Rândul aliniat de profesoara de istorie a fost câștigător . Textul de la tema a fost oral. Orarul de joi este cel mai ușor . Sper ca te-am ajutat!
1 4 1