Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:44:20+03:00
In primul rand, omul indiferent de vointa lui va face parte din muritoi. Suntem persoane fizice care indeplinesc anumite cerinte prin care cu ajutorul altor fiinte le putem indeplini.Astfel omul este creat sa moara si sa reinvie, producandu-se un proces de "reancarnare"
(sper sa te ajute)
1 5 1
2014-10-15T21:10:27+03:00
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee????????????/