Răspunsuri

2014-10-15T20:38:25+03:00
2 moli ×masa moleculara CO2=2×44=88 Ggrame
10 moli×masa moleculara Al2O3=10×100=1000 grame
11 moli×masa moleculara NH3=11×17=187 grame
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:50:59+03:00
Pentru 2 moli de CO2 aplicam masa molara.
niu(pt ca nu pot sa fac semnul)=39+2·16
                                                 =29+32=61g pe mol
acum trebuie sa aplici regula de trei simpla
dar eu o fac pe scurt:1 mol de CO2 =61g
2 moli=61·2=122 g de CO2

10 moli de AL2O3
niu=2·27+3·16=57+48=105g pe mol
1 mol de AL2O3=105g
105·10=1050g de AL2O3
  acum pt 11 moli de NH3     niu=  14+1·3=17 g pe mol
1 mol de NH3=17g 
11·17=187 g de NH3
sper ca te-am ajutat
3 5 3