Trraduce acest aliniat fara traducere de pe net va roog ,
He lost his hat and got his shirt all dirty the first day he went out with us ;had a bad fall when his horse suddenly stopped before a pit full of water

2

Răspunsuri

2014-10-15T20:31:17+03:00
In prima zi in care a iesit cu noi, si-a murdarit palaria si bluza. A avut parte de o cazatura rea atunci cand calul sau s-a oprit brusc inainte de o gropa plina cu apa. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:31:46+03:00
(El) Si-a pierdut palaria si si-a murdarit tricoul din prima zi cand a iesit (venit) cu noi ; a cazut urat atunci cand calul sau s-a oprit dintr-o data in fata unei balti (gropi) plina cu apa.

Cele in paranteza le poti folosi/inlocui dupa cum iti vine bine
Sper ca te-am ajutat
1 5 1