Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:24:47+03:00
6*7=2*3*7=42
5*8=5*4*2=40
7*9=7*3*3=63
Trebuie sa rezolvi problemele afisate(pe care le stii) si incet,incet,aduni...
multumesc mut,in ce clasa esti
Cu placere! Sunt in clasa a patra. In septembrie am inplinit 10 ani.
Tu?
Este foarte important sa inerci sa rezolvi problemele postate. Si sa te uiti cum au rezolvat si alti copii tot felul de probleme. Acumulezi si puncte,care iti vor fi de ajutor atunci cand ai nevoie,si inveti multe metode de rezolvare ,ceea ce iti va fi de un real folos...
2014-10-15T20:24:54+03:00
Pe 6x7=3x2x7 pe 9x5=3x3x5 pe 4x3=2x2x3 pe8x3=4x2x3 etc.
1 5 1