MAMA,TATA,FIUL SI FIICA AU IMPREUNA 184 ANI.AFLATI CATI ANI ARE FIECARE STIIND CA:MAMA ARE CU 5 ANI MAI PUTIN DECAT TATAL, MAMA ARE DE DOUA ORI PLUS 2 ANI VARSTA FIULUI IAR FIICA ARE JUMATATE DIN VARSTA MAMEI

2

Răspunsuri

2014-02-24T19:12:04+02:00
Mama /.../..../+2
tata /.../+5
fiul /.../
fica /.../+1
total:184 ani

poti sa te conduci dupa schema de mai sus..

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T20:20:03+02:00
Sper sa te descurci cu rezolvatul , pai notam cu litere datele problemei . De exemplu , X= tata , y=mama , z=fiica , w=fiul . APoi , stiind ca x+y+z+w=184 , y=x+5 , y=2w+2 , z=2w +2 (totul supra 2 ) . De aici , X+(X-5 ) + (X-5 (TOTUL SUPRA 2 ) ) +2 ORI (X-5 )+2 = 184 . dE AICI TE DESCURCI ?
sper sa fie ok :) si poate maine , nu uiti sa pui varianta corecta , rezultatul , sa se ghideze si altii ... numai bine :8
:* *