Răspunsuri

2014-10-15T20:18:12+03:00
VULCANII reprezinta un tip de relief cu o deosebita originalitate. Formati in urma expulzarii din interiorul scoartei a unor cantitati insemnate de lava sau sfaramaturi de roca (piroclastite), ei isi continua evolutia sub actiunea agentilor externi.
Varietatea petrografica a eruptiilor cat si structura geologica cu totul particulara conditioneaza in mare masura aspectul reliefului rezultat.
FENOMENE SI MANIFESTATII VULCANICE
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:22:35+03:00
 Este un relief petrografic, de tranzitie, unde intervine si structura vulcanica rezultand forme specifice
2 5 2