Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:14:27+03:00
Bucată muzicală pentru unul sau două instrumente, alcătuită din trei sau patru părți, deosebite între ele ca structură, tonalitate, ritm etc., dar care se completează într-o succesiune logică și unitară
2014-10-15T20:15:31+03:00
Sonata (din latină: sonare) reprezintă o compoziție muzicală executată la un instrument sau la un grup restrâns de instrumente (da sonare), în opoziție cu"cantata" (din latină: cantare), care indică o bucată muzicală interpretată de vocea omenească (da cantare). 
Sonata- compozitie ciclica,scrisa pentru unul sau doua instrumente,constituia din 4 sau mai 3 parti definite din cartea clasa 8 9