1.suma a doua numere este 312,iar daca se imparte unu la celalalt se obtine catu 2 si restul12. aflati numerele. 2.diferenta a doua numere este 69,iar daca se imparte unul la celalaltse obtine catu 3 si restu 9. aflati numerele 3.aflati numarul care,adunat cu dublul sau ,da suma 429. va rog ajutatima .va rog foarte rau multi pupici si multe multumiri care ma ajutat si ii dau puncte si multumiri

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-24T18:53:14+02:00
1
a+b=312
a=2b+12

2b+12+b=312
3b=312-12
3b=300
b=100
a=312-100
a=212

2
a-b=69
a=3b+9

3b+9-b=69
2b=60
b=30
a=69+30
a=99

3
a+2a=429
3a=429
a=143
3 3 3
2014-02-24T19:08:01+02:00
1)  a=2·b+12

2·b+12 + b = 312 
3b+12 = 312
3b=312-12
3b=300
b=300:3
b=100

a=312-100= 212 

2) a=3b+9 

3b+9+b = 69
2b+9=69
2b=69-9
2b=60
b=60:2
b=30 

3) a+2a = 429
   3a=429
   a=429:3
   a= 143 

Sper ca te-am putut ajuta !