Demostreaza ca poezia "Plans" apartine genului liric :
Cat se poata de repede , va rog mult!!!
"Din nou revad padurea in care impreuna
Cu tine ratacit-am in noptile cu luna
Si banca solitara pierduta-n flori albastre
Pe care adesea statu-am strangandu-ne de mana
Uimiti se sfanta vraja a fericirii noastre.

Azi dragoste n-i moarta si banca-i parasita
De vantu' rece-al toamnei padurea desfrunzita
Copacii-si clatini varful si crengile isi frang
Si eu si ea-mbrca-vom de-acum haina cernita
Padurea-si plange frunza si eu dragotea mi-o plang."

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:05:21+03:00
Spui ca :
In primul rand , sentimentele autorului sunt transmise in mod direct prin intermediul figurilor de stil si al imaginilor artistice , si dai exemplu : .... 
In al doilea rand , eul liric contemplativ, aici , isi face simtita prezenta prin marcile lexico-gramaticale : dai exemplu.
 Si concluzia :P
1 5 1
2014-10-15T20:05:56+03:00
Poezia ,,Plins'' apartine genului liric deoarece intruneste urmatoarele caracteristici:Prezenta eului liric,sentimentele trairile sint transmise direct cititorului, figurile de stil au o semnificatie deosebita
1 4 1