Răspunsuri

2014-10-15T20:02:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) 29140:235=124
124·235=29140
b) 752483:782=962.25
962.25·782=752483
c)3535700:300=11785.(66)
11785.(66)*300=3535700
d)3570:30=119
119*30=3570
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T20:06:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)29140:235=124
124x235=29140
b)752483:782=962,264476
962,264476x782=752483
c)3535700:300=11785,(6)
11785.(6)x300=3535700
d)3570:30=119
119x30=3570