Răspunsuri

2014-10-15T19:57:34+03:00
 cuvintele sunt:  maricica vechime handbalist, fotbalist
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:59:15+03:00
Carticica; Floricica  - se termina cu icica;                                                              Tinerime;Scolarime-se termina cu ime;                                                                Fotbalist-se termina cu ist.Sper sa te ajute.