Răspunsuri

2014-10-15T19:55:16+03:00
Metaforele sunt figuri de stil, care au la baza o comparatie (Soarele era o minge de foc) si de-obicei le gasesti in opere lirice.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:55:57+03:00
Metafora este este o figură de stil prin care se trece de la sensul obișnuit al unui cuvânt la alt sens, prin intermediul unei comparații subînțelese. Procesul de realizare a metaforei constă în "punerea semnului identității între două obiecte diferite (lucruri, ființe, persoane) prin numele lor, pe baza unei analogii".Aici e tot
multumesc frumos
nu ai pt ce :*
ms pt cel mai inteligent rasp