Spuneti cazul si functia sintactica a cuvintelor : gradina , frunzele , o umbra , ai statuilor din propozitiile urmatoare :
Va voi spune ce vad cand trec prin gradina Luxemburgului in primele zile ale lui octombrie .
Frunzele incep sa cada pe umerii albi ai statuilor .
Il vad numai in inchipuire caci e doar o umbra .
VA ROG SA MA AJUTATIIIIIII !!!!

2

Răspunsuri

2014-10-15T19:54:25+03:00
Gradina compl circum de loc acuzativ Frunzele subiect nominativ Ai stauilor atr subst genitival genitiv O umbra nume predicativ nominativ
mersii
Cu placere
O umbra este nume predicativ din predicatul nominal e o umbra
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:55:04+03:00
Gradina-substantiv, complement c de loc
frunzele- substantiv, subiect
o umbra- substantiv, complement direct
ai statuilor- substantiv, atribut substantival genitival