Demonstreaza in ce caz drumul parcurs este mai mare decit deplasarea si in ce caz ele sint egale.....
Numeste portiunile de drum pe care un tren se misca intre 2 statii uniform si neuniform
Va roggg ajutatimaaaa

2

Răspunsuri

2014-10-15T19:54:54+03:00
Drumul este mai mare decat deplasarea daca sunt luate in considerare si garile
ele sunt agale daca nu se ia in calcul  garile

A doua parte nu o stiu
13 4 13
referitor la "gari" ai scris deoarece urmatoarea intrebare este despre tren?..sau ai luat la general?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:55:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai , un tren se misca uniform atunci cand este in linie dreapta , adica pe un teren relativ jos , fara sa coboare sau fara sa urce. Atunci viteza lui este constanta.
Iar un tren se misca neuniform atunci cand urca sau coboara deoarece viteza este mai mare , sau mai mica. 
                                                            Sper ca e bine...
28 4 28