O fila alba,un pix,o camera semi-obscura..multe ganduri imbibate cu emotii,dor,recunostinta,compasiune,iubire...toate ptr tine [mama] nici makr nu stiu cum sa.ncep.am emotii,vreau sa.ti placa sa.ti demonstrez toata afectiunea pe care o meriti in cateva randuri. Nici nu stii cat de mult te apreciez,esti un model,un idor ptr mine,mama!esti o pers minunata,care te.ai sacrificat enorm ptr ceea ce sunt,ceea ce.am fost si ceea ce voi devenii.abia acum am inceput sa inteleg cu adevarat
abia acum am inceput sa inteleg cu adevarat ce sacrificii ai facut ptr mn iti multu,k nu ai renuntat la mn niciodata.nu ti.a pasat ca o sa.ti creasca burta,n.or sa.ti mai vina hainele sau de alte disconforturi k ti.ai sacrificat o parte din tinerete repetandu.mi cuvinte,tinandu.ma de mana sa nu cad invatandu.ma primii pasi ai luptat mereu ptr mn,m.ai vegheat ca un inger sa nu patesc ceva rau...Imi pare rau ptr tot timpul care a trecut si n.am stiut sa profit de el.
Si ca atunci cand erai langa mine n.am vrut sa invat nimic,aveam alte preocupari..de care cum imi spuneai si tu voi avea timp toata viata.imi pierdeam vremea in loc sa stau cu tine,sa te ajut si sa.ti dovedesc cat te iubesc..of sunt multe de scris mama...dar nici dak plecam in Irak nu.ti scriam atat.doar k atunci cand vine vorba de tine nu ştiu niciodata cand sa ma opresc

Răspunsuri

2014-02-24T18:46:47+02:00
Mama este cel mai fun om din fiata ta.Ea te poate ajuta oricand  si la bine atat cat si la rau.Ea este un om care te intelege mereu.Ziua mamei se sarbatoreste in 8 MARTIE.Fiecare mama isi  intelege copilul,chiar daca mai greseste mama il iarta.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T18:50:20+02:00
Mama este părintele biologic sau social de sex feminin al unui copil. . Mama se ocupă în majoritatea cazurilor împreună cu tatăl de educația și îngrijirea copilului. 
Mama, este aproape cuvantul pe care il spune orice copil cand incepe sa vorbeasca..
Chipul senin al mamei mereu imi imbujoreaza fata si ma incanta cu glasul ei suav si dulce! 
Mama este ceva sfant, este ca o a doua mama a nostra, dupa Maica Domnului. Mama este cea care ne poarta de grija mereu,cea care ne-a dat viata, cea care ne-a luminat calea mereu, cea care ne jutat mereu, mama este cel mai frumos cuvant spus vreodata de o fiinta! Daca n-ar fi mama eu n-as fi existat!  M-a invatat primii pasi pina la masa, m-a invatat sa zambesc, sa vorbesc, asta numai datorita ei!! Mama este foarte speciala pentru mine! Nu am cuvinte s-o descriu! 
4 5 4