Răspunsuri

2014-10-15T19:31:11+03:00
Izvoare scrise si nescrise eu stiu dar 3,nu stiu?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:37:21+03:00
Razboaiele dacice: 101-102 primu, 105-106 al doilea. Primul izvor este Columna lui Traian construita la Roma de Appolodor din Damasc, al doilea este Tropaeum Traiani din Dobrogea si alt izvor ar fi sinuciderea lui Decebal, aceasta aflandu-se pe piata de mormant a unui legionar roman care ii taie capul si mana lui decebal.
Personalitatea lui Decebal a fost descrisa de Dio Cassius in Istoria Romana:
Uite aicea un cicat din cartea lui Dio: ,,Era priceput in ale razboiului si iscusit la fapta, stiind cand sa navaleasca si cand sa se retraga la timp, mester a intinde curse, viteaza in lupta, stiind a se folosi cu pricepere de o victorie si a scapa cu bine dintr-o infrangere.''
Sper ca ti-am fost de ajutor, bafta.