Răspunsuri

2014-10-15T19:29:31+03:00
Suferindul privea trist spre frunzele cazute . substantiv provenit din verb la gerunziu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:31:54+03:00
Iubeste-ti aproapele.
da clic pe Marcheaza ca cel mai bun
crinutzakumpi era substantiv provenit din adverb dar nui nimic poti sami dai una cu verb la participiu
Un ranit se tara pe campul de lupta. un ranit e din vb la part.
ms
Scuze ,gresala mea ... Intelegea suferinta aproapelui sau . subst provenit din adverb