Răspunsuri

2014-10-15T19:36:10+03:00
Animalele acvatice inoata,unele prin branhi respira 
rachini sunt animale de prada in mediul acvatic
adica rechinii maninca oratorii?
nu am avut in vedere de animale acvatice ,dar despre otari care sunt animale acvatice , a sous asta pentru ca otari mai inseamna si altceva
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:37:27+03:00
Animale acvatice de exemplu:pestele,balena,meduza
În ocean ,ortariile dorm la suprafață apei,cu membrele posterioare întinse ,ceea ce le asigura plutire.
am avut in vedere despre otar ,nu despre animale acvatice ,dar mersi :**