Răspunsuri

2014-10-15T19:22:57+03:00
Andrei: Eu alerg mai repede decat tine
Mihai:Ba nu!
Andrei: Atunci sa facem o cursa,de la copac pana la cladirea verde!
Mihai:Bine dar o sa te intrec!
Andrei:Mai vedem noi!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:30:40+03:00
  -Buna ,Liviu!
  -Buna , Andrei!
  -Imi poti face o favoare?
  -Sigur! Spune!
  -Ma poti invoi tu de la ora de educatie fizica? Eu nu pot sa stau ultima ora. Am programare la doctor.
  -Bine Ii voi spune profesorului sa te invoiasca .
  -Multumesc !
  -Cu placere !
  -La revedere!
  -Pa , la revedere !

SPER CA TE-AM AJUTAT!!!!
1 5 1