Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:20:56+03:00
Calitati:-brave-curajos
           -beautiful-frumos
           -funny-amuzant
           -smart-inteligent 
Defecte:-shy-timid
            -bad-rau
            -lazy-lenes
            -lier-mincinos
3 5 3
2014-10-15T20:35:59+03:00
Calitati: 
brave-curajos
courageous-curajos
joyous-vesel
dextrous -indemanatic
jocular-gluumet

defecte
slothful -lenes
clannish-de trib
subborn-incapatanat
boastful- laudaros
 :)))

4 4 4