Răspunsuri

2014-10-15T19:16:17+03:00
A + b = 431
5a + 5b = 2155
3a + 2a + 5b = 2155
3a + 1696 = 2155
3a = 459
a = 153
Deci 153 + b = 431
b = 431 - 153
b = 278
De ce ai scris acolo 5a?
am inmultit cu 5 fiecare termen
Aha!Multumesc mult!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-15T19:18:40+03:00
A+b=431
2a+5b=1696

a+b=431 /*2 => 2a+2b=862
                          2a+5b=1696  scadem relatiile si rezulta 
                         _____________
                           /  3b=834 => b=278

a+278=431
a=431-278
a=153
3 4 3