Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:07:46+03:00
Odata cu aparitia stiinteio a aparut si omul, deoarece omul cu ajutorul stiintei s-a dezvoltat foarte mult material, cit si spiritual!

multumesc mult chiar aveam nevoie
Cu placere! Ne soui cui ii dai cel mai bun raspuns!
2014-10-15T19:09:27+03:00
Sunt doua variante savantii considera ca omul la provenit de la maimuta si ca omul a mai provenit de la dumnezeu