Dati exemple de EXPRESII in care verbul ``a lasa``sa aiba sensuri diferite

2
a lasa totul de la sine / a lasa-o balta / a lasa asa cum a picat /
a lasa un obiect / a lasa de la tine/ a lasa balta ( a abandona)
a lasa balta / a lasa totul de la sine/ a lasa de la tine/ a lasa un obiect/ a lasa asa cum a picat

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T18:23:03+02:00
A lasa rece- A nu prezenta interes
A se lasa pagubas- A renunta

2014-02-24T18:23:20+02:00
Lasa de la el pentru a fi bine.
Lasa-ma sa plec.