Răspunsuri

2014-10-15T19:01:47+03:00
Mg - magneziu
Al - aluminiu
Sper ca te-am ajutat!
Magneziu de aluminiu nu magneziu si aluminiu
da nu este magneziu de aluminiu..
nu stiu poate sulfura de magneziu sau sulfura de aluminiu sau florura de magneziu si florura de aluminiu etc.. :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:03:27+03:00
Simbolul magneziului este ''Mg''
simbolul aluminiului este ''Al''
Sper ca ti am fost de ajutor! :)
1 5 1