Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T19:06:32+03:00
Parcul, plin de verdeata si miresme de vara ne-a facut cunostinta. Eram 2 nepriceputi care au cunoscut abia atunci ce inseamna cu adevarat dragostea. Parcul e locul perfect pentru o intilnire, o banca serveste drept loc romantic de stat, copacii tin umbra si mireasma romantica a florilor persista in aer indragostindu-ne din nou. Pasarile sunt ca niste muzicieni, cinta serenade pentru noi. In iarba verde de matase vom alerga ca niste copii si spre seara ne vom minuna de apusul soarelui rosu de foc si de cerul albastru de azur. In acest loc cuprins de vraja visului,te asteptam sa vii" 
 SPER CA TE-AM AJUTAT♥
88 4 88
2014-10-15T19:32:36+03:00
Un presupus loc de intilnire dupa placul meu ar fi pe plaja impreuna cu persoana iubita.soarele rosiatic-galbui... cerul senin ssi in bataea de vint a palmierilor ne vom ne vom primbla pe malul marii . vom intilni rasaritul.. si in ciuda faptului ca nu vom putea fi impreuna si ca nimeni nu ne vrea si nea vrut vreodata binele, in ciuda faptului ca nimanui nui pasa.. asta se va intimplaNu iti voi impune imposibilul..as vrea doar acea zi sa o petrecem impreuna caci ce poate fi mai frumos decit un rasarit de soare pe mamlul marii . sentimentele puternice care ne incearca la malul marii ne fac sa intelegem ca veata este un dar pretios si trebuie sa ne bucuram din plin de ea in acest loc cuprins de vraja visului te asteptam sa vii...
P.S idei
Sau ..(alti colegi  de ai mei au scris de pe banca din parc .. sau pe malul unui lac .. in parc .. ceva de genu sper ca team ajutatD
24 4 24